Полтавський «Зміст»: Усі поїдуть, а наші читачі залишаться
Статті
Полтавський «Зміст»: Усі поїдуть, а наші читачі залишаться

Як поєднати в одному проєкті краудфандинг, соціальне підприємництво і онлайн-видання, яке працює за стандартами.

Рівненська «Четверта влада»: Головний дефіцит — не теми й не гроші, а люди
Статті
Рівненська «Четверта влада»: Головний дефіцит — не теми й не гроші, а люди

Як Володимир і Антоніна Торбічі створили регіональне розслідувальне медіа, навчилися вигравати суди, пережили підпал редакції і прагнуть, що їхня журналістика сприятиме розвитку суспільства.

Три історії про те, як сказане в ефірі чи написане в матеріалах змінювало реальність
Статті
Три історії про те, як сказане в ефірі чи написане в матеріалах змінювало реальність

Моральна підтримка, судові справи та фінансова допомога героям… Троє журналістів розповіли, як те, що прозвучало в ефірі чи було опубліковане, змінило реальність. Радіо Свобода подає цей матеріал у рамках ...

Олекса Шалайський: «Банальна річ полягає в тому, що правда захищає»
Інтерв’ю
Олекса Шалайський: «Банальна річ полягає в тому, що правда захищає»

Журналіст-розслідувач, засновник і редактор видання «Наші гроші» Олекса Шалайський — про те, що його мотивує у професії.

Кропивницька «Гречка»: від блогу імені песика до найпопулярнішого онлайн-видання регіону
Статті
Кропивницька «Гречка»: від блогу імені песика до найпопулярнішого онлайн-видання регіону

Як стати найвідвідуванішим виданням області, не публікуючи джинсу й вибудовуючи чесні відносини з читачами.

Харківське «Накипіло»: Головну свою аудиторію ми знаємо в обличчя
Статті
Харківське «Накипіло»: Головну свою аудиторію ми знаємо в обличчя

Як волонтерський проєкт кількох харків’ян перетворився на багатоплатформний медійний хаб, навчився заробляти й тепер думає про власне радіо й телебачення.

Дарія Бадьйор: «Культура – це відповідальність і усвідомлення громадянської позиції»
Інтерв’ю
Дарія Бадьйор: «Культура – це відповідальність і усвідомлення громадянської позиції»

Кінокритикиня, членкиня ФІПРЕСІ, редакторка рубрики «Культура» видання LB.ua Дарія Бадьйор — про те, що її мотивує в професії.

Андрій Куликов: «Не варто працювати без уявлення, чого ти зрештою хочеш від професії»
Інтерв’ю
Андрій Куликов: «Не варто працювати без уявлення, чого ти зрештою хочеш від професії»

Теле- і радіоведучий, співзасновник «Громадського радіо» Андрій Куликов — про те, що його мотивує в професії.

Андрій Куликов: “Якщо побачите вікно можливостей — лізьте в нього”
Інтерв’ю
Андрій Куликов: “Якщо побачите вікно можливостей — лізьте в нього”

Зараз «Громадське радіо» має мережу мовлення, яка складається із 17 FM, створює подкасти, у нього 1,5 мільйона потенційних слухачів, а його сайт щомісяця відвідують 400-500 тисяч користувачів. У 2013 ...

Не словом а гривнею: Малий та середній бізнес усе частіше дає гроші на культуру. 5 історій
Статті
Не словом а гривнею: Малий та середній бізнес усе частіше дає гроші на культуру. 5 історій

В Україні зароджується системна підтримка культурних та соціальних проєктів. Бізнес і окремі меценати спонсорують фестивалі, музеї та соціально важливі культурні проєкти. Навіщо їм це? Про це LIGA.net запитала представників інституцій і проєктів з Києва, Дніпра, Одеси, Харкова та Львова.