11 і 12 лютого в Києво-Могилянській Бізнес-Школі пройшов третій Медіадень. Тема цьогорічної конференції – «Як медіа впливають на наше майбутнє?».
Протягом двох днів журналісти, медіаексперти та підприємці говорили про цінність правди, майбутнє журналістики та співпрацю медіа і бізнесу.
До події долучились Мирослава Барчук, Віталій Портников, Андреа Халупа, Ірина Славінська, Зураб Аласанія, Любов Цибульська, Тарас Лютий, Тетяна Терен, Оксана Мамченкова, Соня Кошкіна, Андрій Боборикін, Дмитро Бондаренко, Ілона Довгань.



В перший день відбулась дискусія «Медіа та бізнес: Про збереження незалежності і можливість співпраці».





Другий день конференції розпочався з публічного інтерв'ю Мирослави Барчук з Віталієм Портниковим. Журналісти говорили про те, якими компромісами неможливо поступатись у журналістиці.



В рамках Медіадня американська журналістка Андреа Халупа говорила про створення ідеї фільму "Ціна правди", до якого вона написала сценарій. Спікерка також розповіла про репрезентацію української історії та актуальної ситуації в США.

На завершення експерти міркували про те, якою буде журналістика майбутнього.








Конференція пройшла за підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні.
Організаційний партнер – Lviv Media Forum. Медіапартнери – Детектор медіа, Суспільне мовлення.
Фото: Валентина Науменко